Hanımlar merhaba 1 yasında bir kızım var ve emziriyorum ama 2. Çocuğu da düşünüyorum su anda fakat su emzirme sıkıntısi varya yok hamile kalırsan sütun acır bebeğin emmez vs. Gibisin de doktorlar emzirebilirsiniz diyor ama eskiler asla olmaz diyor cok arada kaldım varmı başına böyle bir durum gelen yardımcı olursanız sevinirim 😊