Diş dönemindeyiz.
Kızlar hepinizi bildiği gibi bebeklere genelde hep steş düşürücü ve ağrı kesici olarak CALPOL veriyor doktorlar ama ben denilen dozdanda fazla vermeme rağmen asla oğluma sakinleme uyku hali veya huzursuzluk gitmesi olmuyor.
Sizin kullandığınız farklı marka ilaç varmı?
Önerinize göre doktoruma danışacağım.
Yarın yazıcam onada sizleri merak ettim bunu yaşayan varmı ilaç fayda etmemesi çok garip geliyor artık bana 😞