ozlem34_ Kızlar merhaba ilk çocuk için yatan ödemeyi alan var mı? Devlet her çocuk için 1 seferlik veriyor ya benim çocuğum 1 yaşında ama hala yatmadı benimle aynı durumu yaşayan var mı? Fazla bir miktar değil ama almak istiyorum .
res25 ozlem34_ doğum parası için başvuru yapman gerekiyor edevletten. Doğum yardımı sdiye geçiyor. Eşim kimliğini çıkartmaya gittğinde orada yapmışlardır hızlıca. İlk çocuk için 300 tl falan veriyolar. Şaka gbi ama neyseee