kahvesaati Senkimsin var adetimi bir iki gün gecmişti negatif çıktı 20 gün sonra birdaha baktım pozitifti ikinci gebeliğimde
Senkimsin kahvesaati benimde 2. Gebeliğim olursa tabii çok teşekkür ederim bekliyim ben en iyisi o zaman