30 aylık (2,5 yaş) bir oğlum var ve artık ben gerçekten en zor dönemler yaşıyorum.Hiç bu kadar bağırmazdım artık sabrım kalmamış sonrada oturup niye bağırdım diye ağlıyorum. Bu saat olmuş uyku yok gündüz desen düz duvara çıkacak o kadar bitmeyen bir enerji var ben ne yapacağımı şaşırdım artık sinir sistemim bedenim kalmadı