esma_24 Kaç saat ayakta tutuyorsunuz ve nereye koyuyorsunuz ben en fazla 4 saat ayakta tutabiliyorum oda bazen yatarken direniyor bazen hemen yatıyor nerede yanlış yapıyorum ve park beşiğene koyuyorum daldıktan sonra yada çok nadir yere ve kanepeye
Alpinannesiyim Hamak beşik alıp deneyin ayakta sallasaydım kesin kopardı yani çok sallıyorum bide uyursa sallayınca yatıyor orda örtüyle bağlıyorum düşmesin diye sürekli kontrol de ediyorum sıkıntı yok süper
sahailesi İki aylıkken başadım sallamaya. Reflü yastığı kullandım. Zaten onda uyuyordu ayaktan alıp yastıkla yatağa koyuyorum. Şimdi genelde memede uyuyor sallayınca yine onda sallıykrum. Uyanmıyor