Busra2326 Allah aşkına bunu nasıl çözücem takıntı haline getirdi her yolu denedim kıyamet kopuyor sallanmak istiyor
Leylamoznur Busra2326 kopsada yapmıcaksın canım sallamak illet bişey biz 18 ay 15 günlüğüz bu zamana kadar kucakta uyuyordu belim kopuyo diye sallayım dedim salladığından beri çok kalkıyo kestik kucağa aldık 2 yaşta onu da kesicem
Irmakmelegim Busra2326 sallansin niye bu kdr siz tskinti yaptınız demektir buna ihtiyacı var 3 yaşında olması çok büyüdüğünde anlamına gelmez kızım 3 yaş 4 aylık hala daha uykuya geçişte hafif tr olsa sallanır 5 10 dk da zatn uyuya kalır gece 1 2 defa anca uyanır bazn hiç uyanmaz
Bebislerhakkinda Busra2326 hic sallamadik yanimiza koyduk oyle alıştırdık sallayacak olanlara hemen müdahale ettim cunku bliyorum buna dayanacak bacaklarim yok😅 sizde öyle yapın babasıyla beraber ortaniza alın uyumasını bekleyin
Cennetmahallesipembe Benim oğlum 3 yaşa kadar ayakta bi altı ayda sallanan beşiğinde yattı büyüyünce yanımıza yatırmaya başladık ortam karanlık olunca sarılıyoruz hemen uyuyakalıyor. Siz bi de biberon kullanıyorsa ılık sütte verin yanınıza yatırın deneyin bence
Cennetmahallesipembe lidokain kız geçen talk şovun birinde 20 yaşındaki kız hala biberonla süt içiyorum dedi😂😂 neye şaşırıyosun ayrıca ne sütü mü çocuk inek sütü içmesin mi anlayamadım
lidokain Cennetmahallesipembe o kız daha başka boyutta 😀 ama yatmadan önce içilen bir sur veya başka bir yemeğin mideye türlü zararlari var inek sütü zararlarını saymak istemiyorum ama yatmadan bir bgcuk saat önce son bulmalı beslenme olayı.
Cennetmahallesipembe lidokain ama ılık süt veya soğuk süt mideye iyi gelen şeylerden bilemedim amaaan🤪
Busra2326 Irmakmelegim ama benim kızım artık cok abarttı istiyor ki saatlerce ayagımda dursun ayagımı kıpırdatsam uyanıyor
Irmakmelegim Bebislerhakkinda ben uyutmuyorum odasına alıştığı için benle uyumak istemiyor artık büyüdüm çocuk deilim diyor bana yatağında yatıyor zatn çok uzun süre sallamıyorum maksimum 10 dk
Ococila Çocuğun demekki sallanmaya ihtiyacı var benim oğlumda 4 yaşına kadar sallandı sonra kendi kendine bıraktı benim oğlumun kardeşi oldu o yüzden bu kadar uzadı diye düşünüyorum