sedbng doktoru 8-10 gün yapmazsa fitil kullanabilirsin demişti ama bebeğim şimdiye kadar 2-3 gün yapmadığı oldu sadece. O zamanlarda da emzirerek ya da daha kolay yapsın diye kabız yapıcı şeyler vermeyi keserek destek oldum. Geçen gün 1 günde 5 kere yaptı mesela çünkü çok katı yapıyordu zorlanıyordu gün sonu b.klandık bayağı bi😂