yasmin66 Kızlar 2 yaşında kızım var spirali taktıralı 2 yılı geçti sürekli kontrol ettirdiğimde yerinde duruyordu yerinde olduğu halde hamile kalabilir miyim bilgisi olan var mı adetim gecikti tereddütteyim başına gelen oldu mu
aslanpasar yasmin66 yerindeyse olmaz bence spiral adet gecikmesi yapıyor sanmıyorum olacağını ama için rahat etsin bir test yap
mematiii yasmin66 yani annem öyle bana hamile kaldı kesin tek spiralle korunup kalmayanda var kalanda var o nasip işi birazda
bbbnnndzf yasmin66 valla ben 3 buçuk sene kadar kullandım çok rahattı ekstarada korunmadim akıntı problemi olduğu için cikardim
Alpyigit3434 bbbnnndzf ya ben 28 günd ebi adet görüyorum ama olmadım hala çok endişeliyim 5 gün parol kulllandım acaba ondan olur mu dicem ama en hafif ilaç o🥹
Alpyigit3434 bbbnnndzf bilmiyorum ki eylülde herindeydi kasım da da korunmasız oldı ama sıkıntı olmadı