lperen fizyolojik bir problem yoksa İlgi çekmeye çalışıyor olabilir bence. Sonuç olarak eve yeni biri geldi ve bu zamana kadar kendi üzerinde olan ilgi yön degistirdi.
Kardeş kıskançlığı illa agresif tavir,saldirganlik ile gösterilmez. Regresyon ile de gösterebilir.
En iyisi bir uzmanla görüşmek olmalı.