sekerbebek30 Merhaba şuan yeşil olan natural sleepy kullanıyoruz biz. Bu mavi olan bionatural bez nasıl acaba? Hangisi daha iyi? Kullanan var mı
serendipity16 sekerbebek30 ben ilk doğduğunda bionatural kullanmıştım normal naturale göre daha iyiydi o yüzden daha pahalı
letubra sekerbebek30 bana çok poşet gibi geldi kullanmadım molfix maviyi kullanıyorum daha dolgun daha yumuşak pamuklu gibi
ayse17 sekerbebek30 ben Sleepy kullanıyordum ama molfixe geçtim inanın daha rahat ve konforlu fiyatları da neredeyse aynı slepyy benm bebeğimde hafif pişik ve lastik yerleri iz yaptı moldixte öyle bişi yaşamadm ve beş kısmıda daha rahat
beyazzkuguu sekerbebek30 yeşil ve sarısını kullandım memnunum. 7 aydır sadece bunları kullanıyorum. Bir beden büyük alıyorum ben sıkma vs yapmıyor
cansusrgl ayse17 bende de tam tersi sleepy kullanıyorum yeşilli olandan molfixte almıştım ama hep üstüne geçiyordu çocuğumun hiç sevmedim çok ince gibi geldi elimde kaldı 15 20 tane duruyor bebekten bebeğe değişiyor
Mihraasultan sekerbebek30 bir süre sleepy kullandım ama hiç memnun kalmadım bim deki bezi kullanıyorum 5 aylıktan beri hiç sızdırma yapmıyor
sevdalarda Sleepy marka bebek bezinin hem bionaturalini hem yeşil olanını kulandım ikiside zıdırma yapıyo sadece tek fark bionatural yumuşak ve daha dolgun yeşil olan pamuk açısından daha az