Ozlem35erdemir Kızım 17aylık anlamsız konuşuyor normal mi yani sözcükler yok birşeyker anlatmaya çalışıyor
meri-ebrar Ozlem35erdemir benimkide 17 aylık olacak birşeyler diyor ama ne dediği belli değil kendince bir dili var bidir bidir bişiler diyo kızıyor sinirleniyor kendi kendine çok komik oluyo 😂😂
defnesmom3 Ozlem35erdemir benim kızımda 17 aylık konusuyo konuşmaya çalışıyor ama bende anlamıyorum😂 bu aralar anladığımız bir kaç şey söyluyo bende yine öğretmeye çalıştığım şeyler var
derinmoms23 Ozlem35erdemir 17 aylık kızım kendince bir dili var anlatıyor kızıyor telefonu alıp kulağına koyup birşeyler söylüyor arada cici mici vs ufak kelimeler çıkıyor o kadar çok normal endişe etmeyin konuşmaya hevesli belliki bıcırdıyor 😌😌
Aygul58 Ozlem35erdemir benim oğlan 16 aylık ağzı dolu ama anlamlı kelime yok ben tedbir amaçlı konuşma terapistine götüreceğim
Coynes Benim kizimda 15 aylik hic susmuyor bidi bidi duuu duuu hep bir şeyler diyor kelimesi de var bir kac tane bakalim ne zaman konusmaya baslicak😊
Deletedmom_117 Busuru biseyler anlatiyo mimiklerinr falan bayılıyorum 😂😂ama anlamli kelimesi Aşırı yok derdini falan anlatiyo Baba vıdı vıdı abuduk gubuduk bisierr diyo çene yaristiriyo 😂😂 ne dersem anliyo ama kalk mama yiyelim diyorum mutafaha ucuyo
Aygul58 bebekannesiben Merhaba terapiste götürmedim şuan 27 aylık 3 aydır kreşte oyun grubuna gidiyor şuan konuşuyor herseyi tekrarlıyor şükür herşey normalse zamanı var demektir 😇 göz teması varsa ismine bakıyorsa takıntılı davranışları yoksa korkmayın bol bol oyun grubu ve parka götürün herseyi anlatın konuşun şuan konuşmasa da inanının sonra herseyi konuşuyor anlattığınız 🙏🏻