ftmainci oğlum 9 aylık aynı sorun var, bebek dediğin ful uyur, ama oğlum hep ayakta hep enerjik aman allahım şaşırıyorum, kızımda böyle bişi yoktu elim ayağıma dolaşıyor bir de ağlıyor asla uyumuyor , sanırım hep böyle devam edecek. Kendimi hep uykusuzluğa alıştırıyorum 😭😭😭😭