1 yaşında bebeğimin iki gündür ateşi var, doktora gittik, calpol dolven dönüşümlü veriyoruz 4 saatte bir. Bu akşama kadar iyiydi yükselse de ilaçlarla kontrol altına aldık ama şu an yıkamama ince giydirmeme ve ilaç vermeme rağmen 39’a yaklaşıyor arada iniyor. Ama tüm gün doğru düzgün uyumadı şimdi uyuyor ne yapmalıyım tekrar doktora götüreyim mi sizce?