kaç kere yazdım bilmiyorum 8 aydan beri tamm 1 aydır gece 3 de uyuyor erken kaldırsam da aynıı geç kalksa da aynııı bazen uyuyası tutuyo bi iki gün 12de şükür ediyorum resmen öyle bi haldeyim 12 erken gelir oldu 11 de uyuyor gece uykusu sanıyorum bi anda uyanıyo ve geri uyumuyo imkansız 3 e kadar dikiliyoruz ve neler yaptım buny değiştirmek için