Herkese merhaba, oğlum tam 2 yaşında yaklaşık 2-3 aydır ısırma ve vurma davranışında bulunuyor. Önce sadece ablasıyla oyun oynarken oğlumun istediği birşey olmadığında ablasını ısırıyordu şimdi bu herkese geçiş yapmaya başladı, kuzenlerine, arkadaşlarına vs. Ceza veriyorum bi köşede 2 dk kalma cezası ama oda artık fayda etmiyor, bu durumu yaşayan varmı aranızda ? Çok kötü hissediyorum artık ne yapabilirim ?