Yaşayan var mı uzun süre adet olmayan herhangi bir belirti yaşayanlar. Benim çok gecikti testlerde de gebelik olmadığını gösteriyordu ama ben yine de hastaneye gittim orda da kese yok gebelik yok dedi ama nedense hala adet olamıyorum adet söktürücü verdi ama ben kullanmak istemedim çünkü korunmasız ilişki yaşadık belki o tutar şüphesiyle biraz daha zaman geçsin istedim çok düşüncelerdeyim gebelik belirtilerini yaşıyorum ama gebelik yok doktorun görmemesi de imkansızdır olsaydı görürdü yani . Dıs gebelik gibi birsey de değildir demi sizlerin de vardır bir yaşanmısligi yazarmisiniz bi nebze içim rahatlasın:/