bisusbe_ benim kızım ipek alya 4 yaşında maşallahı var çok akıllı yaşına göre zaten erken konuştu herseyi zamanı gelince yapti büyümüşte küçülmüş gibi konuşur gören herkes bakar bu laflari kim ediyor diye sadece çok sakar ve dikkatsiz önüne flan hiç bakmaz bu yasta hala düşüp eder biraz da yaramaz evi çok dağıtır suyla oynamaya bayılır her yeri ıslatır 😂 birde kendini hiç ezdirmez istedigi bişeyi direk istemez lafı dolandirir senin aklini karıştırır sende tamam dersin en sonunda😂