sngl_21 bende acile gitmistim isahal oldu sanip bissuru testler yapildi kan alicaz diye delik desik ettiler cocugumu 2 gun sonrada rutin muayene icin randevumuz vardi doktor normal dedi gaz sancilarida var acile gittigime pisman oldum bosu bosuna canini yaktilar cocugumun