Kızlar 1 hafta olacak mastit olalı antibiyotik kullanıyorum sürekli sagıp emziriyorum ama gögsum diğeri gibi yumuşamadı hala bir saat emzirmesem hemen taş gibi oluyor elime geliyo resmen sertlik yumruk gibi her şeyi denedim nasıl düzelecek bu ne kadar sürede normale döner fazla süt üretimi olunca mı böyle oluyor kafayı yicem artık 1 hatta öncesine kadar bir şey yoktu