2aylik bir kızım birse 5 yaşında oğlum var oğlum anaokuluna gidiyor tahmin edersiniz ki sürekli hasta olup geliyor kızımda erken doğdu 2 kez yoğun bakıma girdi çıktı ve onu çok iyi korumam gerekiyor ama oğlum ne kadar annecim yaklaşma bak hasta olur desende asla dinlemiyor gözümün içine baka baka ağzına kadar geliyor çocuğun neyse daha 2 ay iki kere hasta oldu dün acile götürdük 2 aylık bebeği artık psikolojim bozuldu ikisini ayrı odada tutuyorum tuvalete bile gidemiyorum oğlum öğlenci gidiyor okula eşim çalışıyor mecbur ben bırakıp geliyorum anca öyle yiyorum birşeyler inanın gücüm kalmadı artık kızımın uyuduğu her an oğlumla vakit geçiyorum birlikte kekler pastalar boyamalar sevdiği ne varsa ona vakit ayırıyorum ev işini sormayın bile yetemiyorum oğlum beni çok zorluyor her yapma dediğimi yapıyor asla ama asla söz dinlemiyor bazen çileden çıkıp bağırıyorum sonra vicdan azabı duyuyorum bir yandan küçük bebegimin buyumesine bile eşlik edemiyorum onun vicdan azabı bir yandan oğlum eksik mi kalıyor vicdan azabı sürekli stres sıkıntı içindeyim