cemre07 benim oğlumda çok nadir eder bu arada. Bu bir belirti değil. Sözel ifade ediyor daha çok kendisini. Bende işaret etmeye çok aşırı takmıştım zaman utandırdı korkmayın. Hatta oyun grubuna başlayınca herkesin içinde etkinlik yapmayıp sağı solu kurcalayan bir tek bizdik o kadar üzüldüm ki dikkat eksikliği şüphem vardı. Ki çocuk gelişimciyim ama anneliğin acemisi olmak işte. Biri bana söylese bu aylarda çok normal diyeceğim her şey beni deliyordu. 3. Derste herkesin çocuğu ağlarken etkinlik yapmazken benim çocuğum sırasını sabırla bekleyen, yönergelere uyan esnaf şekeri gibi geziyordu ay anlatamam rahatlamamı. Siz de böyle olacaksınız emin olun.