Arkadaşlar merhaba oğlumu 3 aylıkken sünnet ettirmiştik şuan güncelde 4,5 aylık pipisi bezini açtığım zaman son zamanlarda minicik kalıyor içine kaçıyor elimle düzeltmek zorunda kalıyorum oğlum biraz toplu bi bebek etkisi var mıdır bu normal bi durum mudur acaba bilgisi olan var mı