Kızlar bebeğim iri bir bebek ,kilo alımı da çok iyi. Arada göğüslerim mastit gibi oluyor şişiyor philips aventin elektrikli süt sağma makinesi ile sağıyorum ama max 20cc süt çıkıyor. Bazen o kadar bile olmuyor. Bazen stok yapayım süt diyorum yok. Sütümün az olduğunu düşünmüyorum bebeğim iyi kilo alıyor sizce makinanın vakum gücü mü yetersiz . Böyle bi durum yaşayan var mı moralim de bozuluyor acaba sütüm az mı demeden de edemiyorum ??