oartikbiranne Maşallah bebise 6 ayda doğum kilosunu 2ye 1 yaşında ise doğum kilosunu 3 e katlamasi beklenir. Sizin bebiş neredeyse şimdiden tamamlamis. Bence ebeyi dinleme yani ironi falan yapıyor olmasın.
Çocuk doktorunuza sorun ebe böyle diyor ama ne yapmam lazım diye.
Her bebeğin gelişimi kendine has burada karsilastirma yapmak doğru olmaz. Mesela benim kızım 1 yaşta 8,8 falandı. Ben ooo çok one ya öyle desem mesela doğru olur mu. Kızım 3 yaşa kadar 25 persentildeydi mesela o yüzden onun normali o şekilde.
Ama doğumda kızımla aynı kiloda olan ve daha sonra 75 hatta 90 persentilde olan bir çocuk 1 yaşta 12-13 kiloyu bile bulabilir buda onun normalidir.