Minigiimm_ gizemalkan ben hipp kullanıyorum e bebekden yada civilden alıyorum 400 gramı ¾ günde bittiğinden 3-4 kutu alıyorum evde bulunduruyorum
ikievlat gizemalkan şuan mama kullanmıyoruz ama kullandığım zamanlar randevulu marketlerde Trendyol go da daha uygun oluyo🌸
fairly07 gizemalkan trendyoldan daha uyguna denk geliyor bende ordan 4 er kutu söylüyorum kutu başı 100 lira karım oluyor
defnemiraybebek gizemalkan indirim kovalıyorum 😂 indirimi gördüğüm anda 4-5 kutu birden alıyorum ay olarak büyüdükçe mama miktarı artıyor daha pahalı oluyor 😂
canvecanan gizemalkan Aptamil ar alıyorum 3 günde bitiyor valla çok pahalı ya 1100 tlye aliyoruz bende internetten bakıyorum trendyolda yok başka sitelerde de güvenmiyorum ya tarihi geçmiş olanlardan gönderirlerse diye
Remz17 gizemalkan birine sma kullanıyorum para olunca depoluyoruz 1 aylık 2 aylık kadar kızıma ecolvia ac kullanıyoruz oda 700 TL haftada 3 lutu gidiyor ona haftalık alıyoruz depolama imkanımız olmuyor 😅