kaderkzlgc ben ilk oğlumu 4,5 aylıkken yaptırdım bir haftada iyileşti kolaydı 2. Oğlumu da öyle yaptıracaktık ama o bölgesinde yağlanma çok olduğu için 8. Ayda bi tekrar gelin bakacağız dedi 🤷🏻♀️ eğer yaparsak adı sünnet olmaz sorun yaşarsınız dedi öyle olunca bekliyoruz ama bebeğim 7 aylık emekliyor falan bakalım napacaz 😩