Furkan42 3 aylik bebeğim 4 gündür kaka yapmıyor. Mama ve anne sütü ile besleniyor. Rota aşısı oldugundan beri iştahsız. Yani 1 haftadır. Az beslendiği için yapmıyor olabilir mi? 4 gün yapmaması normal mi?
Aysel2020 Furkan42 doktorla goruw canim . Yada kulak temizlediyimiz cop varya onu tereyaga batir az biwey poposuma sok kaykanlawdirir kaka yapar bizde oyle yapiliyo
Uykusuzhayat Furkan42 on güne kadar normal oğlum iki aydır haftada bir yapar doktorlar normal diyor hatta testte yaptırdım bir sorun çıkmadı son zamanlar iki üç güne düşürdü normalleşcek galiba ğit gide
Uykusuzhayat Hiçbişi yapma uyarma poposunu eğer bundan dolayı huzursuzulğu yoksa zamanı ğelince yapıyor zaten
Zehra_Ens Mama da alıyo demiş ama sadece anne sütü alıyosa 10 güne kadar normal. Mama da veriliyosa bilmiyorum kaç gün. Doktorunla bi görüş bence