Hemen yaptırın ben 3 aylıkken yaptırdım ama sınır 3 yani bence 3 ten önce bile olabilirmiş dönmeye falan başlamadan yaptırın çabucak iyileşiyor endişe etmeyin uyusturma iğnesi yapılırken ağlıyorlar sadece yanınızda mama içiyorsa mama emiyorsa sütünüzü bulundurun sünnet sırasında oyalamak için yardımcı olur