Hatcikbebek Kızlar kızım iki yaşında doğduğundan beri ayağının serçe parmağındaki tırnak üstü üste çıkıyor kalınlaştı tırnağı şimdiye kadar hiç kesmedim hiç uzamıyor üst üste biniyor doktora gittik krem verdi kullandık ama geçmedi sizler neler yaptınız?
askbebegimmbenim Hatcikbebek benim oğlumda 1 yaşında dediginz gibi bayadir serçe oarmagi tırnağı dediğiniz gibi kalın uzamiyor ucundan kesmeye çalışıyorum çokta kalın şekilsiz nasıl keseceğim şaşırıyorum. Ama mantar böyle olmuyor heralde. Çünkü 6 7 aylıktan beri bu şekilde diğer ayağının serçe parmağı bı tık daha iyi sayılır neden oluyormus acaba merak ettim bende şimdi kestim bugün biraz
Hatcikbebek askbebegimmbenim evet iki farklı cildiye doktoruna götürdüm mantar değil dedi o yüzden travazol vermedi başka bir krem vardi zalain diye sürdüm düzenli olarak ama hiç bi gelişme olmadı
Hatcikbebek Bir de diğer tırnakları da kırıklı gibi yapısı kanına baktılar değerleri de normal ama anlamadım ya belki burda bi çare bulurum diye yazdım
askbebegimmbenim Hatcikbebek ecet o serçe oarmagi kırıklı çift tabaka gibi acayip keserkende zor oluyor uzamiyor zaten. Zalain bizdede var bı deneyeyim bakalım
askbebegimmbenim Hatcikbebek Doktor kontrolümüz var 2 gün sonra ozaman bunu da soracağım bakalım nediyecek haber veririm sizede.