Beyzaecrin96 gazı var onu çıkarmak için de emmek istiyor, gazını çıkarıyorum, hala emmek istiyor. Önce doymuyo mu diye düşündüm, ekstra süt sağıp veriyordum. Doyuyor da, süt versem de yine memeye gelmek istiyor. Aşırı bir durum var. Herkes normal diyor ama anlamadım. 35 günlük oldu bugün