3.5 aylık bebeğim kundağı sürekli açarak kendini uyandırıyordu, ben de bi gayret 1 tog uyku tulumu aldım. Kundakta olduğu gibi çırpınmadı gece asla, iki saatte bir uyandırdı kundakta olduğu gibi, kollarını tutarak dalmasını sağladım. Hareketlenince kucağıma alıp sakinleştirdim . Kundaksız ilk gecemiz korktuğum kadar kötü geçmedi şükür ki. Kundağa dönmek istemiyorum. Hem üşür mü sorusu beynimde dönüyordu hem de kundağı açmak için kendine zarar vermeye başlamıştı.