Emiri
Bebegimin ateşi çıkarsa ne yapmalıyım bide ateş düşürücü olarak calpol mu vermeliyim yoksa fitil mi ateşi çıkarsa eger
Arzuuuuu150
Canım 1 aylık asi ateş yapmıyor diye biliyorum ben 2 aylık aşısında fitil verdim ateş olabilirligi vardı ama çok şükür bişey olmadi
Emiri
Arzuuuuu150 inşallah canım olmaz
Emiri
[bilinmeyen] teşekkür ederim