Arife-57 ciddi misiniz siz demek ki ilerleyenler kansere çeviriyor benimkide çok ilerledi yıllardır var çocukluğumdan beri var çünkü haftada bir kere ancak c çıkabilen bir insandım doğdum doğalı kabızmışım şuanda hem kaşıntı hem basur hem fissür heps bir arada var doktorlara gitmekten utanır oldum ama bu dediğinizden sonra hemen randevu alıp gideceğim çok geçmiş olsun Allah şifa versin.