Ays35 merhaba ben neredeyse her ay yapıyorum şu zamana kadar hiç yanlış ürün gelmedi ama bazı ürünlerin kalitesi iyi bazılarının kötü oluyor o da şans işi. Ben yaşamadım ama bir arkadaşım siparişi için iade talep ettiğinde ürün sizde kalsın paranızı da iade ediyoruz diyen bir satıcı olmuş malum iadesi onlar için de masraflı olacağı için. Ama her satıcı bunu yapar mı bilmiyorum böyle de bir bilgi paylaşmak istedim 😅