teachermom5 e bebek civilde mama taşıma kapları var ölçekli olarak kaç ölçek içiyor mesela 3 diyelim 3 er ölçek koyuyordum kaplara termosa sıcak suyu alıyordum birde yine ebebek civilde bebek suları var onlardan alıyordum ılıştırıp yapıyordum mamalarıda ölçekli koyduğum için kaşıkla falan uğraşmıyorsun doğduğundan beri kaynamış ılımış su muhabbetine girmedim hiç kaynamış su zaten temiz şişeli sularda ph bakımından çok farklı değil asit olacak hali yok ya bilindik markalarda tercih edebilirsin pınar erikli nestle damla vs