Bu kilo komusunu fazla kafama takıyorum kızar 15 kg fazlam var kaç aya verebilirim? 20 gündür diyetteyim 3 kg gitti sadece. Bide adet dönemine girdim ödem tuttu vücudum tartida yine fazla çıkıyorum. Artık stres yapmaya başladım. Kaç aya verebilirim bu lanet kiloları? Aralıklı oruç yapıyorum 18/6 yöntemi ile dengeli besleniyorum ekmek ve tatlı yemiyorum sadece haftada 1 yada 2 bitter çikolata yerim 2 3 parça en fazla. Ne yapmam lazım artık. Okuyorum her yerde 1 aya 10 kg verenler var ne yapıp ne içiyorsunuz