mompapatya Bazı doktorlar evet bu şekilde söylüyor mama meme gittiğim için kabızlık problemi çoktu büyük oğlumda 4,5aylıkken 30ml suya başladık.5aylıkken yoğurt ve tadıma.Küçük oğlumda sorun yoktu 5,5aylıkken ek gıdaya başladım +su içmeye..O kadar içmeyebiliyorlar zaten ek gıdayı 5.ayda öneriyorlar artık bazıları sana kalmış birşey ben alerjisi olunca korktum 4,5da başla dedi alerji doktoru geç başladım