Merhaba. Ben doğum yaparken bebek ters hareket yapınca içten yırtık oluşmuş hem içte hem dışda dikişlerim var normal doğumda bayılttılar dikiş için vakumla çekmişler zaten doğumdan 2 3 saat sonra içeride tamponları aldi doktor kontrolü yaptı gitti 5 dk sonra ben bayıldım yatakta kanama olmuş içeride pıhtılaşmış dışarı çıkamamış karnıma bastırdılar çıktı sonra içeriyi kürtaj gibi bi islem yapmışlar baya bir ayağa kalkamadım kan takviyesi yapildi ertesi gün tam hastaneden çıkacağım diye hazilanirken yine tuvalette kanamam geldi yine kan takviyesi yapıldı eve geldik ertesi gün evde tekrar kanamam oldu ve hastaneye gittik bu sefer kana ihtiyaç yokmuş ertesi gün de oglen tekrar kanamam oldu ve tekrar kürtaj gibi bir işlem oldu ve rahmimin kendini bir toplayıp bir saldığını söyledi ebeler falan şaşırdı doğum yapacakları korkutmak istemem çok nadir oluyormuş bu olay çevremde falan yok yani doktor da öyle diyor nadir olur diye toplam 5 ünite kan taklidi çok şükür şu an iyiyim 40 günlük olduk. Benim gibi böyle bir durum yaşayan var mı ? Varsa sizde sebebi ne dediler ?