Merhaba herkese oğlum 1. Ayına girdi hiç kelimesi yok anne baba bile yok sıfır kelime babıldama çok yapıyor sadece bugun psikiyatriye gittik odyometri nörolojik gibi testler istedi tekrar gideceğiz randevu aldık etrafında konuşma olarak bu kadar geride olup düzelene bebek var mı çok üzülüyorum ve endişeleniyorum