Arkadaşlar bunuda buraya yazayım umarım okur herkes benim bebeğim geceleri titreyerek ağlaya ağlaya uyanıyordu uykusundan. Eşim cami hocasına götürdü bi okusun diye hoca okumuş sonra da çizgi film seyretiyor musunuz demiş onlara çizgi film bize göründüğü gibi görünmüyor gorunmez varlıklar çizgi filmin içinden bebeklere görünüyor ve bu yüzden geceleri de rüyalarına giriyor demiş ve gerçekten de 3 gündür kızım asla titreyerek uyanmadı