inci86 bende yapıyorum eşimde yapıyor ek gelir gibi kendi arabalarımızı döndürüyoruz ama bunun için gerçekten arabadan çok iyi anlamanız ve her gördüğünüz arabaya atlamamanız lazım yani biz o kadar olduk ki eksperden önce nerde neyi var anlayabiliyoruz acele etmeden piyasayı takip ederek ilerlemelisiniz biz bi arabayı 4-5 ay kullanıyoruz o sürede vaktimiz hep satış sayfalarında geçiyor ciddi bir iş yani ama ticari olarak yapacaksanız belge almanız şart biz model yükseltelim arada eksiye girdiğimiz kartlarımızı kapatalım diye çeviriyoruz ilk arabamız 2004 model tek kapı corsaydı şimdi benim 2015 model hyundai ix35 eşimde de audi 2020 a4 var 3 yılda buraya geldik çok şükür