babybabyt mrvfdn merhaba, ürünü dün aldım bugün tekrar kullanmak için açtım resmen yarısı yok oldu hava gibi sönük. Sizce normalmi bu ?
defnesmom3 aycavera o zaman üst de gelir devamı ard arda gelebiliyor çok yakın oluyo zamanları diş yerleri belli zaten
mrvfdn babybabyt benimkinin içindede hava vardı hatta eşime de söyledım ama yarısı kadar degıldı tabi
havvayildiz9643 beyazzkuguu aycavera bizimde aynı böyle bebeğim çok huzursuz zeytinyağı karanfil pek işe yaramıyor gibi geldi bana kaç güne çıkar acaba