Yazmelegi_ Merhabalar happy momda yaşamıyorum bu sıkıntıyı ama burda yaşıyorum, bi posta basıyorum yaklaşık 1 dk bekliyorum dönüyor dönüyor anca giriyor bildirimlere bakarken de ayni sorun var