Elifdemir1907 ben kızımla son zamanlar konustum artık büyüdük memeyi yavas yavas bırakcaz diye ııııı diyodu, ama biz parka gidiyoruz büyüdük yenidogan bebekler var onlar emsin fln ben bunu son 1-2 ay empoze etmeye calıstım, anladıgı icin mi bilmiyorum iyice düskünlesti son zamanlar abartmıyorum 15-20 kez uyanıyordum,uyku diye birsey yoktu ikimiz icinde kimseyi dinlemeden kendi kararınızla artık zaten 9 aydan sonra beslenmesi icin anne sütünün geride kaldıgı bir donem baslıyor.Biz bir kasık corba iciremeden sadece emerek besleniyorduk onun iyiligi icin sadece ilk gün sıktım disimi,kıyamadım ama onun iyiligi icin ve benim mental olarak daha güclü olmam gerektigi icin kararlı durdum çok yıpranmıştım artık, size de kolaylıklar diliyorum insallah bu süreci en sakin sekilde atlatırsınız🙏🏻