Kızlar merhaba oğluma 25 aylıkken tuvalet eğitimi vermiştim eylül sonunda ilk biraz kakada sorun yaşadık sonra düzelmişti . 1 ay sonra taşınmak zorunda kaldık taşındığımızdan beridir sürekli çişim var diyor gidiyoruz 3-4 damla kaçırmış oyuna dalınca bişeyle uğraşırken asla söylemiyor sonuna kadar tutuyor biraz ıslanıp öyle söylüyor hiç tamamını kaçırmadı gece bile uyanıp söylüyor ama gündüz gerçekten artık 6-7 kere külot değiştiriyoruz sakince anlatıyorum ödül veriyorum bazen hiç yapmıyor tamamen düzeldi diyorum 1 hafta geçiyor yine aynı gerçekten çok zorlanıyorum artık başına gelen var mı ne kadar sürede çözdünüz