15 yıldır iltihaplı romatizma üstüne suni sancı ile sezaryen doğum yaşayan biri olarak ben böyle bir ağrı ömrüm boyunca çekmedim kızlar dişim 2 gündür beni kendimi kesecek dereceye kadar getiriyor soluğu hastanede aldım sabahtan beri 3 iğne 2 antibiyotik 3 5 6 ağrı kesici bir ton göz yaşı. Korkunç bir diş ağrısı çekiyorum. 10 küsür yıllık dolgumun etrafındaki diş kırıldı. En dibinde de lezyon oluşmuş doktor çekmedi cerrahi işlem gerekebilir kırılır ben çekersem daha çok ağrı çekersin dedi. Yarın cerrahi işlem yapılacak ama ben bu gece ne yapıcam bilmiyorum Allahım dayanılmaz bir acı başlar diye çok çok korkuyorum. Ne keser ağrısı tavsiyesi olan varsa mutlaka isterim. Bebeğim uyuyor ben ağrıdan uyutamıyorum komedi gibi 😓