aseltos0808 ben 5.ayda başladım, tabi doktor tavsiyesi ile.zaten bir ay tadimlar sürdü, yediği bir çay kaşığıydi.4 ay erken gibi geldi bana.doktorlarin her dediğini yapan biri olmadım hic, mantigima uyuyorsa yapıyorum ben.4.ayda başla deseydi sanırım baslamazdim.