yasemindefne İyi akşamlar bebeğim 14 aylık, emzirmeyi sonlandırmak istiyorum. Merak ettiğim şey emzirmeyi kestikten sonra gece uyanmaları da bitiyor mu uykusu daha düzenli oluyor mu tecrübeli arkadaşlardan bunu öğrenmek istiyorum
muge_anlii yasemindefne çok önemli bir sebebin yoksa 2 yaşına kadar emzir canım daha küçük çünkü, ben 1 kasımda 2 yaşına giren oğlumu kestim. İlk 1 hafta geceleri ağlayarak uyandı. Sonra illaki gece uyanmaları azaldı. Şimdi 1 kere uyanıp su içiyor ve uyumaya devam ediyor
damlanurunannesi11_ yasemindefne 2 hafta oluyor bırakalı gece 4 5 kere memeye uyanıyordu hep memeden dolayı mızmızlanıyorlar valla bıraktı bırakalı bir kere uyanıyor onda da sırtını sıvazlıyorum uyuyor çok şükür ama geç yatıyor gece 12 buçuk 1 sularında
Elifelibass muge_anlii kaç günde alıştı peki bende şuan bıraktırma sürecindeyim 2.gecem bugün gündüzleri bir şekil uyutuyorum ama geceleri cok zor ah hele ki bugün hala ayağımda sallıyorum mahvoldum 16 aylık bebeğim
biricikizim Elifelibass bu dönemde ailenizden biri yanınızda oldu mu daha rahat geçiyor yani anneniz kayınvalideniz gibi farketmez meme istedikçe size değilde yanınızda ki kişi oyalarsa daha çabuk unutuyor gece de öyle başka birinin yanında yatarsa birkaç gece unutması daha kolay ben öyle yapmıştım bi de azaltarak bırakmıştım ben birden kesmemiştim
biricikizim Elifelibass gece kalktıkça meme değilde su teklif edin ve uyumadan önce anlatın emmecegini artık büyüdüğünü uyanırsa su verebileceğinizi tabi ki ağlıyor başlarda ama zamanla alışıyorlar Allah yardımcınız olsun
muge_anlii Elifelibass 1 hafta da alışır. Geceleri su ve atıştırmalıkla oyaladım. Merak etme çabuk geçecek
Elifelibass biricikizim ilk gece ağlamadı gibi bişeydi ama bu gece 2. Gecemizdi inanılmaz ağladı apartmanı inletti resmen ve emmediği için ne durdu nede uyuduu 5 bucukta uyandı şimdi uyuya kaldı saat 09.30