tiredmom_ Beggg karaciğer enzimleriniz yükselmiş ve demir eksikliğiniz var sizin sonuçlarınız mı bebeğin mi
tiredmom_ Beggg şeker belki bebeklerde referans değeri farklı olabilir ama onun dışında karaciğer enzimleri biraz yükselmiş demir eksikliği var . Karaciğer enzimleri için takibe alabilir demir için de demir ilacı verir bizim de böyle demir ilacı kullanıyoruz
Beggg tiredmom_ evet zaten kullandığımız demir vardı,bestiron kullanıyorduk. 1 aydır kullanmıyoruz tahlil verip öyle duruma göre bakalım dedim demek ki devam etmemiz gerekiyor. Peki aspartat ast ne oluyor karaciğer bu mu
tiredmom_ Beggg evet ast karaciğer enzimleri Eğer bebeginiz bir yaşına gelmişse bestironun demir damlalari işe yaramaz bu durumla lipozomal demir ilaçları verirler yani demir şurubu . Bestiron içeriği temiz ama bizim de demiri yükseltmedi